myskväll på g

Det blev inte så mycket pluggande idag, jag fastnade på varannan uppgift kändes det som och då tappar man stinget och motivationen. Men har gjort lite iallafall, så det får räcka.
Snart ska jag köra iväg och handla åt min käre mor, hon är lite sen i sin planering idag. Hon ska ha tjejmiddag ikväll och skulle varit hemma 13.00, nu är klockan 15.44 och hon är fortfarande inte hemma.

Och folk undrar varför jag har så svårt att vara i tid?

Efter det ska jag duscha och göra mig lite i ordning, sno bilen och köra hem till Jonte. Det vankas myskväll, egentligen skulle det blivit bio men jag är pank.
Som vanligt.


Nu tror jag mamma kom, så måste sticka.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0