snökaos vs. vårsol

Goddagens bloggen!
När jag vaknade imorse så var det värsta snökaos utanför fönstret. What, lixom? Vi hade ju värsta fina vårvädret för ett tag sedan. Som tur är så fick jag ta bilen idag till skolan, den är lagad och fixad. De vet inte vad det var för fel på den, någonting med gasen tror de. Men de spände lite saker osv så nu fungerar den perfekt.
Hämtade upp Alex innan vi körde till skolan för att ha samhäll B där vi pratade om händelser som påverkar hela världspolitiken. Mycket om miljö och finanskriser.

Nu sitter vi kvar, och solen har hunnit leta sig fram bland snömolnen, hade det inte varit för blåsten och minusgraderna så hade det varit riktigt härligt väder. Men sol är bättre än snö, right?

Igår hann jag som sagt till banken, fixade mitt VISA-kort inför USA, finaxe så min internetdosa fungerar och satte in lite cash. Sedan åkte jag iväg till Bella för att skriva lite på vårt projekt, blev väl inte sådär jättemycket gjort. Men vi ska fortsätta idag, jag ska bara hem och lämna bilen till mamma igen.

Hörs later!

Kommentarer
Postat av: Maria

Svar: Haha, det låter som en bra deal - jag ska jobba på det ;)

2009-03-24 @ 12:00:08
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/
Postat av: jenilita in vegas

hej gumman!!! ush va tråkigt när man tror det är vår så blir man så jäkla besviken när snön kommer igen!! man undrar va dom tänker med där uppe!!

Du behövedr ju inte spela du kan ha kul ändå !! Ja det e sant som du säger det e ju VEGAS LIXOM bara att få komma hit är en upplevelse ju! Du kommer ha det underbart på din Usa resa det jag säker på , glad för din skull att du kommer iväg!!

nu ska jag ut och jogga hehe klockan e halv 10 på morgonen Puss o kram

2009-03-24 @ 19:46:43
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0