trött på bloggen

Som rubriken antyder så har jag börjat tröttna på bloggen, som vanligt. Har varken tid eller ork att sätta mig ner och pilla med designen, därför den ser ut som den gör. Dessutom är det svårt att få till något snyggt när man inte har PS installerat, vilket jag inte har och plånboken tillåter inte att jag går och köper det för tillfället. Har inte lyckats med att ladda ner det heller, i suck.

Jag har funderingar på att starta upp en ny blogg, nytt namn och en ny fräsch design och denna gången hade jag tänkt beställa en design. Men det vill jag inte göra förrän jag har nya, högupplösta bilder jag vill stoppa in i headern osv. Milla, vad sägs om ett besök hos fotograf-Jocke snart? Även om han gärna vill fota annat ;)

Annars då? Händer väl inte så mycket. Har en del roliga saker på G som har med bloggen att göra och tänkte även samarbeta med en annan blogg - just nu finner jag dock varken tiden eller inspirationen. Hoppas att de har tålamod med mig ändå, för det skulle vara sjukt kul!

Nu ska jag gå och göra mig en kopp te och sedan ska jag sätta igång och plugga - och idag ska jag göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0