(don´t) let it snow

Hej bloggen!

Har inte hunnit uppdatera någonting alls idag, hade tänkt göra det imorse innan jag stack hemifrån men jag sov en extra stund istället och lyckades komma 20 minuter försent till mitt utvecklingssamtal. Fast det gjorde inte så mycket, antar att ingen hade räknat med att jag skulle vara i tid eftersom jag fick tid 9.15. Samtalet gick bra, hade inte så mycket att prata om. Varje vecka har vi PH-samtal, personlig handledning där vi går igenom alla kurser, vad jag ligger back med osv så det kändes som att jag redna visste hur allting såg ut. Dock hade har nära 40 % frånvaro så fick varning. Får bli bättre på att sjukanmäla mig.. Eller börja gå på lektionerna ;)

Förresten, när jag gick hemifrån imorse så var det vår och strålande sol, men framåt lunch började det att snöa. Hur konstigt är inte vårt väder? Aja, kallt var det iallafall. Hade ju klätt mig vårigt.
Efter samtalet åkte jag och Milla upp till stan och tog en fika medan vi väntade på de andra. Gick in på Monki och fyndade också, vad det var får ni se om en liten stund.

Sedan åkte vi vidare till Mys där vi hade möte om vårt projektarbete som för övrigt känns sjukt bra. Hade tänkt ge lite information om det sen här i bloggen, om det bor några Malmöbor eller liknande som vill stödja oss genom att komma på vår kväll. Men det får bli i ett annat inlägg.
Mötet gick sjukt bra och vi satt och snackade i drygt 2 timmar, efter det satt vi och spelade lite kort, skrattade och snackade skit.



Älskar de målade väggarna på nedanvåningen på Mys!

Vid halv sju-tiden hämtade mamma upp mig och vi körde hem. Jag glömde mina nycklar hemma i hallen imorse så jag var tvungen att vänta på att hon jobbat klart. Sedan stack vi iväg till stallet, och nu är jag alltså hemma - trött och hungrig.

Tänkte ta och fixa något att äta och sedan ta och visa mina nya fynd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0