Vilken bloggare är du?

På blogg.se's förstasida hittade jag en länk till en sida där man kunde testa vilken storblogg man var mest lik. Jag var tydligen mest lik Kenza, och på nummer tre hittade jag Vimmelmammam, en blogg jag tyvärr aldrig riktigt har läst innan. Jag tror det är ordet "mamman" i bloggnamnet som avskräckt mig då jag är trött på alla mamma-bloggar som bara handlar om deras barn. Missförstå mig inte, jag har inget emot dem men då jag inte är intresserad av barn så har jag inget intresse av att läsa dem heller, om de bara handlar om vad deras barn åt till frukost eller hur mycket de bajsade efter lunch.

Men Vimmelmamman's blogg är helt underbar. Hon är vacker som en dag och hennes son Lennox är söt så man nästan får hål i tänderna. Det är en otroligt välskriven blogg, jag älskar hennes språk och den griper verkligen tag i en. Igår opererades hon för andra gången (tror jag) för cancer som har satt sig på levern. Lotta Gray är fruktansvärt stark som inte bara kämpar för att besegra sin cancer utan även stark för att hon vågar skriva och ibland skämta öppet om den.

Jag läser hennes blogg och undrar hur jag har kunnat missa den. Numera vill jag inte göra det. Blogglovin' it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0