virrpanna

Blev nyss klar med en uppgift i Marknadsföring som jag glömt skicka in, hade gjort nästa hela så det var bara att pussla ihop det sista. När jag var klar med den tänkte jag kasta mig på ännu några uppgifter i Marknadsföring, känner att jag är på humör för den kursen idag och att det går snabbt med alla uppgifter. Letade bland mina papper, men där fanns den inte.
Tittade i en annan hög under bordet - inte låg den där heller. Trappan då? Nixpix. Skrivbordet? Nope. Inte i någon av väskorna heller. Och det är inte bara den uppgiften, utan det verkar som om jag har slarvat bort en enorm hög med viktiga papper och uppgifter.

Jag har verkligen letat på alla ställen jag kan komma på, till och med på några ställen till. Var fan har de blivit av tro?

Och ännu värre; vad gör jag nu?



Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VET:D AXEL HAR DOM:D

2009-03-10 @ 17:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0