fredag

Den här bloggen står ju mest bara still & det är väl för att jag inte har ett skit som är värt att skriva om. För tillfället har jag världens tråkigaste vardag och noll inspiration när det gäller någonting. Suck.
Idag var jag iallafall på skolan och snackade lite med min gamla handledare vilket var skönt. Det är en lättnad att ha någon som verkar förstå hur man fungerar. Skönt att ha någon som hjälper en upp också.
Det räcker inte med att alla berättar för mig vad jag måste göra, vad jag borde göra och att nu fan måste jag sätta igång. Jag behöver någon som hjälper mig med det jag måste göra, någon som hjälper mig med alla måsten och som hjälper mig igång.
Så nu jävlar ska jag plugga arslet av mig fram till jul och sen kysser jag Kunskap goodbye!
Tänk vad ett sketet litet samtal med rätt person kan få allt att vända.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag hejar på dig Elin. Du klarar detta! Love youuuu

2009-10-10 @ 14:02:07
URL: http://maanduz.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: haha, de är en del av hans charm ;) älskar hans röst.

2009-10-12 @ 14:29:48
URL: http://maanduz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0