Me love presents

Förutom en massa tallrikar och liknande fick jag en hel den andra fina presenter.

Ring från Thomas Sabo, älskarälskarälskar den!
Strunta i att det ser ut som att jag har sex fingrar på bilden, det är mitt knä och lite annat som förvirrar. Iallafall, jag älskar ringen - ny favorit!
Fick den av mamma

Pappa kom med ett enda stort kuvert. Kostigt, tyckte jag. Han brukar alltid komma med stora lådor och en massa konstigt inslagna paket fyllda med tidningspapper och allt möjligt konstigt för att man aldrig ska kunna gissa vad det innehåller. Men när jag öppnade kuvertet förstod jag lite bättre...

Vegas baby! Men först om ett år, när jag fyllt 21!

Superfint Thomas Sabo-armband med en berlock, såklart ett "E", av Sanna och Lasse.

Matchande sängkläder och ljus som kommer passa perfekt i mitt rum!
Dessutom är det dags att tvätta, så jag bytar nog till detta redan idag. MYS!
Detta fick jag av Alex, Amanda, Hanan och Eric.
Av Amanda fick jag även lösögonfransar och lim så man kan göra en förlängning. Ni vet sådanna lösa man sätter på sina egna fransar? Detta hann jag dock inte med att fixa i lördags, men ska testa det någon gång!

 

En 500 GB's extern USB-hårddisk som inte är mycket större än min iPhone.
Det behövs alltså ingen annan extra strömsladd eller så.
Extramt användbart, dels för att jag är bra på att fylla min dator med en massa saker, men också för att kunna säkerhetskopiera den så man inte förlorar alla sina bilder om den nu skulle krascha.
Detta är en typisk sak jag verkligen behöver men aldrig köper eftersom jag tycker det är på tok för dyrt! Ändå runt 800-1000 vilket jag hellre lägger på skor, haha!

Jag fick en massa alkohol & när den tar slut så..

.. får jag springa till systemet för påfyllning!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0