Hello monday

Puh, jag önskar verkligen att det hade varit söndag idag. Hela helgen har varit fullspäckad och den har försvunnit förbi i 190. Fredag var det ju släktkalas med en hel del bubbel och fnitter, lördag gick åt att bygga om i trädgården och fixa allt inför festen på kvällen som var awsome! Det blev ganska sent, tror jag somnade vid halv fem eller så och sedan var det bara att gå upp dagen efter för att fira pappa som fyllt år tidigare. Vi gick och såg på matinébio (pappa som valde film, Ice Age 3) och sedan söndagsmiddag på Mando. Vi skildes åt strax innan 17 och då var det dags att åka vidare till nästa kalas. Min mammas sambo's dotter fyllde 18 så det var tårtkalas där hemma för familj och släkt. Tur att det var för familjen, jag kom dit och såg ut som jag inte hade sovit på ett halvår, gårdagens smink och stank bakfylla.
Så idag känner jag mig ganska matt och slö. Jag ska snart gå och ta en lång, härlig dusch, peela kroppen och slänga på en ansiktsmask för att verkligen bli ren och fräsch. En partyhelg som den här sätter sina spår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0