me love clothes too!

När jag fyller år önskar jag mig nästan alltid kläder av min syster. Dels för att hon jobbar med kläder (merchendiser för Vero Moda) men också för att hon vet exakt vad jag vill ha då vi har samma stil. Det kan lixom inte bli fel!

Jeansleggins med dragkedja och knapp (!)
De har dessutom "fuskfickor" på framsidan så de ser ut som riktiga jeans men har mjukheten och passformen som ett par leggins.




Även riktiga fickor bak så man slipper tänka på att ha linnen som täcker hela rumpan och liknande. Andra snygga detaljer är nitarna längs hela yttersömmen - snyggt snyggt snyggt!

Av någon anledning så är Vero Moda sällan omnämnd blav några "modebloggare" eller modereportage, men faktum är att de har många snygga plagg som faktiskt är bättre än många andra kedjors. De flesta andra jeansleggins har ju inga fickor, ingen dragkedja utan den fula och obekväma linningen. De flesta andra budgetkedjor har ju hakat på det där med fickorna på rumpan, men jag har aldrig sett några med dragkedja och knapp!



Supermysig stickad kofta - även denna från Vero Moda.
Den är så fin i kvaliten, inte alls stickig eller luddig. Älskar detaljerna med "flätningen" längs hela kanten och på fickorna. En ny favorit!

Fick även en supermysig halsduk av Stina, min mammas samobs dotter

Från Monki!

Kommentarer
Postat av: Amanda <3

Bilder från i helgeeeeeeeen? :D

2009-09-28 @ 22:23:18
URL: http://maanduz.blogg.se/
Postat av: bitte

snyggt

2009-09-30 @ 21:08:41
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0