Shoppingutbudet på Mallorca..

..visade sig vara utmärkt! Vanligtsvis brukar jag inte alls tycka om att shoppa på solsemestrar, men jag hittade till min förvåning många fina saker och inte helt oväntat fick några saker följa med hem.

Ett par mörkbruna Ray-Ban i modellen Clubmaster. Var först inne på att köpa ett par Wayfare men till sist bestämde jag mig för att ta dessa - ångrar inte det en sekund! De är lite mer retro, nästan sådär fulsnygga och betydligt ovanligare. Love it! €103














Denna lilla godsaken var vad som ruinerade mig. En partyväska från Jaime Mascaró som jag hade tänkt använda lite som en kombinerad väska och plånbok. Finns även en axelremskedja så att man kan bära den över axeln vid festtillfällen. Den kostade mig 165 saftiga euro, men jag kunde inte låta bli!




Man får tycka vad man vill om haremsbyxor, men de är så sjukt sköna att jag inte kunde låta bli. De är handsydda och i 100% silke, gissa om de är sköna att glida runt i hemma? Går att dra upp och ha som byxdress också, hur skönt som helst.

Turkos/grön strandtunika som jag hittade på en marknad i S'Arenal. Användes flitigt de två sista dagarna!
Köpte även en långklänning som går i brunt/gult/guld/grönt, men den har min mamma snott så den får ni se en annan gång!

 

Självklart blev det lite shopping på tax-freen också.

1 liter Malibu (mums, godisdricka!) och världens bästa mascara från YSL. Får ju passa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0